Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Przyślij okaz na adres

igua ewa zachmyc

garbary 49/3

61-869 poznań

lub przynieś go osobiście do pracowni.

Warunki zwrotów

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 7 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na nasz adres . Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania.  Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Po dostarczeniu przesyłki zwrotnej do naszej pracowni zwrócimy kwotę za dany towar. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Konsument ponosi koszt przesyłki zwrotnej.

Konsumentowi należy się zwrot kosztu wysyłki poniesionej przy zakupie, jednak tylko do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. – W momencie, gdy Klient, chcący otrzymać oczekiwany towar jak najszybciej, wybierze droższy środek transportu, to nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy, a najtańszym sposobem transportu.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
igua ewa zachmyc

Garbary 49/3

61-869 Poznań

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt. wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

igua ewa zachmyc

Garbary 49/3

61-869 Poznań

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

uwaga!

Zwrotowi nie podlegają okazy uszyte na zamówienie , bądź zmienione na życzenie klienta

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl